Godkväll i stugan. I fredags morgon svängde både jag och Sam + barn förbi Lianes ställe för lite prat och kaffe, vilket var väldigt trevligt med tanke på att det säkert var en månad sedan sist. När jag sedan droppat av Lucas på skolan åkte jag snabbt hem, bytte om och sedan hämtade Marie upp mig för då var det dags att styra kosan mot Chester Oaks. För er som inte hört om detta så är det en gigantisk designer outlet där det säkert finns över 100 butiker! Och det mesta som säljs är minst 30 % billigare än normalt. Heaven! Jag var dock väldans duktig och handlade bara EN sak till mig själv, resten jag köpte var julklappar.Vi var där i 6 timmar ungefär och jag hann typ se hälften..! Helt insane. Vi avslutade dagen i all hast med att rusa in på Marks and Spencer, vilket för övrigt är den näst största Marks and Spencer i hela världen! och ja, den gör sig definitivt värd den benämningen. Vi hade ynka 30 min där innan vi var tvungna att åka hem så vi bokstavligt talat flög omkring för att få en liten snabb överblick. Även om det var intensivt så hade vi väldigt trevligt tillsammans! Marie är verkligen fantastisk på alla sätt och vis och hur rar som helst. Hon har sagt att jag och familjen är välkomna till henne när vi vill och att det alltid finns plats där för mig. Snällare och gästvänligare människa får man leta efter. Efter de 6 intensiva timmarna var det därefter dags att hämta upp pojkarna från Friday Club för jag skulle nämligen vara barnvakt under kvällen. När vi kom hem nattade jag först Lucas och bestämde mig för att hasa mig upp bredvid honom i sängen för det kändes så löjligt att sitta på kanten. Inte ett dugg mysigt juee! Sedan kände jag ju att jag var tvungen att göra samma sak med Seb så jag klättrade upp i våningssängen även om Seb samtidigt sa " nee den kommer gå sönder!" Därefter la jag mig till rätta och läste en julsaga för honom. Han ville sedan att jag skulle ligga kvar en stund och de tackade jag inte nej till så vi myste tysta i några minuter tills jag hör " I love you, Emma." Kändes som förra gången, i varenda hörn av mitt hjärta. Lördagen var väldigt lugn. Började med att vara barnvakt i 2 timmar följt av en promenad/ kort joggingtur då jag är fruktansvärt trött på att sitta på arslet och vänta ut skiten i halsen som vägrar försvinna. Efter det hade vi besök av Margaret och Hilarys syster med barn. Åt goda enschiladas och pratade. Kl halv 7 åkte jag bort till Ali och Paul då jag skulle vara barnvakt åt Chloe och Hayden. Vi såg lite på film tsm och sedan var det läggdags. Jag lyckades inte hitta rätt kanal för att kunna se på dvdn så jag såg på nån lam julfilm och somnade efter ett tag som förväntat i soffan. Hade tänkt sova över först men när Ali och Paul om hem vid halv 1 så kände jag att jag hellre ville sova hemma så jag satte mig i bilen och körde hem istället. Idag har jag spenderat halva dagen i Manchester med familjen Griffiths då Taylor har spelat match emot dem. De förlorade tyvärr men han gjorde måååål!! :D Sjukt duktig är han. Skulle inte förvåna mig om jag får se honom spela på tv om några år. Nu har jag precis packat väskan inför morgondagen då jag äntligen efter 3 månader och 8 dagar ska få träffa min älskling igen! och jag ska få ha honom här i en hel vecka. UNDERBART. Så ja, ni kommer få förmodligen inte höra från mig förrän om en vecka. men ni står ut tror jag! Kärlek och kramar till er alla, Emma

Kommentera

Publiceras ej