Som ni kanske gissade så blev det inget lopp för varken mig eller Sam igår då jag fortfarande inte är av med skiten i halsen och hon ville inte springa själv. Pisstråkigt men hälsan är nog viktigare än ett lopp antar jag. Vi spenderade istället eftermiddagen med julshopping i Telford tillsammans med Chris. Har ju inte varit på topp de senaste dagarna men idag kl 10 ändrades det totalt då vi äntligen har fått den här lilla godingen hit!!!
Shadow heter han och han är VÄRLDENS sötaste. Han har gnällt konstant ända sedan han kom hit ( inte konstigt , skulle jag med göra om jag helt plötsligt för tvungen att lämna min mamma!) .Skulle vilja ha honom i sängen hos mig när han sover men jag tror det strider lite emot den uppfostran de tänkt för honom så jag får nog kämpa emot mina moderliga instinkter den här gången. Nu är det bara 8 dagar kvar sedan är mitt hjärta äntligen här hos mig! LYCKA.
Lucas har definitivt hittat en ny bästa vän.
åhh bara titta på honom?! Hela han skriker ju " kom och gosa med mig!!"

Kommentera

Publiceras ej