Halv 6 ringde klockan imorse och då var det bara att slänga på sig kläderna fort som attan, kasta i sig lite frukost och traska ner mot tågstationen. Vi har jobbat med vårt lilla grupparbete idag. Började kl 9 och blev klara redan vid 12- SKÖNT! Så då skyndade jag mig tillbaks till t-centralen och tog tåget hem igen ( ja, det är mycket fram och tillbaks ibland) . -------- Väl hemma tänkte jag att det skulle vara väldigt skönt med en promenad i solskenet så jag tog med Molly ut.. sschii fick jag då jag i stort sett fick DRA henne runt och bära henne halva vägen. Bara när hon förstod att vi skulle hemåt så sprang hon på som aldrig förr.. hopplöst här i stan alltså. Hon avskyr alla ljud och människor. Blir liksom för mycket.. Dear god please give me a HOUSE!! NUUU! -------- Nu ska jag strax sätta igång med maten och sen väntar ett Bodypump-pass (hujedamig). MEN , hör och häpna , jag ska även hämta ut en Sats-väska som jag vann i en liten tävling de hade! YAAY:D Sedan ska jag ut till hemtrakterna en sväng och mysa med Matilda och Camilla. ----- Lite vardagsbilder är ju också kul så här följer ett antal; Favoritpositionen..
Vinkväll med min babe.
Bild från en mycket trevlig och rolig kväll i Stockholm i lördags tsm med flickorna från klassen:)
Den här rosen är ca 5 dagar gammal och jag vattnade den för 2 dagar sedan... VAD ÄR DT FÖR FEEEL?! Varför är det bara mina växter som DÖÖÖR?!?!
Nu är jag ledig i en HEL VECKA och det ska bli såååå skönt. Glad påsk på er om jag inte uppdaterar något mer i veckan =)!

Kommentera

Publiceras ej