Nee vad hände egentligen?! Jo den där tentan i metod hade nog en hel del att göra med frånvarandet men sen är jag ganska bra på att hitta på massa andra saker, mer eller mindre viktiga. Men som sagt , återigen ska jag nu försöka skriva lite oftare ( hujedamig, det kommer jag få äta upp snart igen är jag rädd för). Hur som haver. Den här veckan har jag haft föreläsningar måndag, tisdag och onsdag men är nu långledig fram till måndag igen. Eller ledig från skolan är väl det mer rätta. Ska jobba kväll imorgon då vi har sittning och sedan blir det även jobb lördag och söndag. Men idag är jag helt ledig från alla plikter och " jag borde". Så jag och Molly har utnyttjat detta genom att hälsa på farmor tsm med pappa för hemmagjorda räksmörgåsar och semlor. Inte fy skam det inte! Nu ligger Molly här bredvid mig utmattad efter socialt umgänge och 1 km promenad.. inte lätt vara valp alltid. Mammas lilla älskling. Väntar nu på att Christoffer ska komma hem så vi kan spendera lite tid ihop eftersom att det tycks bli allt mindre kvalitetstid när vi har både skola, jobb och hund. 17.15 ska jag hoppa och skutta på SATSenergy återigen.. jobbigt som faaan men roligt som attan! De där bilderna från kryssningen blir det inget av tyvärr då jag endast tog ungefär 10 kort under hela resan varav 0 blev bra. Känner för att köpa en massa tulpaner idag för att liva upp lägenheten lite.. Helt knasigt vad lite blommor kan göra för humöret ibland. Enkelt sätt att bli lite gladare på och det tackar man ju inte nej till! Tulpaner nästa!
Pusss Emma

Kommentera

Publiceras ej