Jag är här IGEN haha. woohoo!---- Idag gick jag upp omänskligt tidigt för att åka till skolan och ha föreläsning. Som endast varade i 2 timmar och dessutom handlande om substitutionseffekter, (??)inkomsteffekter (??), grafer, förhållande mellan arbete och fritid, personliga preferenser blablabla... ja jag kan fortsätta i all evighet. Lite segt att bara åka upp för 2 timmar men det funkar tack vare att det inte är så ofta.
Kom hem, pillade i mig något litet att äta och sedan kom pappa och lämnade av Molly. Somnade sedan 30 minuter då jag var svintrött sedan morgonen. Efter det var det dags att klä på sig lager på lager, mössa och vantar för att vandra bort till vasaparken och dagens militärträning! Hade träningsvärk i magen sedan igår och det kändes idag vid alla dessa förbaskade sit-ups-_- men förhoppningsvis ger det resultat! Var riktigt kul idag, jag blev aldrig kall och det var både fokus på flås och styrka. Me like!

Efter mat, dusch och promenad med min tjej känner jag mig sjukt mör både fysiskt och mentalt (ur positiv synvinkel såklart!) så nu blir det sängen.

Vi får se om trenden håller i sig. Stay tuned!

Natti,natti
/ Em

Kommentera

Publiceras ej