Oj, oj och OJ igen. Det var hela 11 månader sedan jag skrev sist... rackarns vad tiden går fort! Jag har inte haft någon vidare skrivlust det senaste året men idag fick jag tillbaks den igen ( hör och häpna). Vi får se hur länge den håller i sig nu.. Efter 2 hektiska månader i skolan är tempot nu tillbaka till det normala igen, dvs. föreläsningar ca 2-3 gånger i veckan. Väääldigt skönt om du frågar mig. Mer tid till annat roligt, såsom PARIS-resa i maj och ENGLAND-resa om 3 veckor!! tjooheej!! Sjukt längesen jag såg mina babes i England.. räknade ut att det var 8 månader sedan. Har saknat ihjäl mig efter dem men nu snart får jag äntligen träffa alla igen! Låt dessa 3 veckor gå i rekordfart! I slutet av maj bär det däremot av till Paris med mamsen:D Längtar, längtar, LÄNGTAR. Idag är det helledigt från skolan. Passade på att gå på spinning imorse- tycker det är väldans skönt att starta dagen med träning. Blir mycket piggare då. Ska styra med lite saker här hemma innan det är dags för militärträning igen 18.30! :) Hoppas jag hinner/ kommer ihåg att uppdatera er imorgon också. Nu blir det läsning! På återseende, Em

Kommentera

Publiceras ej