Jag sitter här i denna stund och taggar inför kryssning om 3 timmar! Wihuuuuuuuu! Laddar upp med kaffe (kanske inte så kul) men Kiki har det desto trevligare i duschen med en kall öl. Det där med att män inte klarar av mer än en sak i taget är ju definitivt en myt då han både duschar, dricker öl och lyckas sjunga med klar stämma. Kryssningen är en present till Richard som fyllde år för några veckor sedan så det är jag, Elin, Kiki och Richard som ska skaka rumpa ikväll! JAG ÄR PEPPAD! Har dock träningsvärken från helvetet i benen men den glöms nog bort senare framåt kvällen.. Pappa kom och hämtade Molly imorse då dem ska vara hundvakt i helgen och jag trodde att det skulle bli lite skönt utan henne men just nu saknar jag henne bara. Min lilla tjej. Fick höra att hon var väldigt glad iallafall och vickade på svansen för fullt så det går nog ingen nöd på henne. Nej nu måste jag sätta fart! Bilder kommer i imorgonkväll från kvällens bravader. Pussss!

Kommentera

Publiceras ej