Fy fan va irriterad jag är! hela förbannade inlägget bara försvann.. gaaaaaahhhhhhhh! har suttit i säkert 45 minuter !!!
Skiteknik.
 
Okej jag ska försöka återskriva allt igen. Ber om ursäkt ifall jag låter lite kort men då förstår ni varför.
 
Idag var alltså första dagen då jag var helt själv med boysen. Fasade lite för detta efter sista dagen med Gwyn i fredags men det gick utomordentligt bra. 
Kl 9 lämnade vi av Seb på skolan och när vi sa hej då fick jag, hör och häpna, en hel hög med kramar! I was AMAZED. Vet fortfarande inte vad jag gör men jag ska försöka fortsätta göra det(?). 
Dem längsta timmarna på dagen är helt klart dem mellan 9 och 12 då jag måste underhålla Lucas på något sätt och det kan ibland bli liiiite långtråkigt. Man kanske inte får säga så när man är aupair eller barnflicka men va sjutton, det går ju inte att ha superduperroligt varje minut med dem. Det är iallafall inget jag upplevt själv än.
Kl 12 lämnade jag av Lucas på dagis eller "big school" som han säger. Därefter hade jag 3 barnfria timmar då jag dammsög och moppade hela undervåningen, strök pojkarnas kläder och åt lunch. Well done Emma! oh thank you dear. Fick en kort känsla av hur damerna i Desperate Housewifes känner sig eller ja, förutom det glamorösa då.. och faktan av att dem inte gör särskilt mycket medan jag sliter och står i. 
 
När jag hämtade Lucas från dagis värmde det i hjärtat då hann sprang fram och gav mig en kram när han såg mig komma. Han är helt bedårande den där lilla killen.
 
Slutade kl 17 idag så jag gick ut och joggade en sväng direkt. Kändes skönt. Vet inte om jag har nämnt det men jag jobbar mellan 10 och 11 timmar varje dag(!). Så inga slöa dagar här inte. Men jag är ganska glad över att jag har massor att göra för det gör att dagarna går fortare.
 
Barry hade idag med sig nya kostymdräkter till pojkarna och dem såg helt hilarous ut i dem! Ska lägga upp bilder nu så ni fattar vad jag menar.
 
Efter joggningen åt vi och det enda jag gjort sedan dess är att störa ihjäl mig på dagens teknologi. 
Nu ska det banne mig funka!
 
lägger upp lite blandade bilder , bla från gårdagens tripp till B-ham.
 
XXX,
Emma=)

Kommentera

Publiceras ej