Japp , då var det dags igen. Men denna gång känns dtbättre då vi har 6 hela dagar på oss att träna inför tentan som är på valborg. Vi fick frågorna igår och har nu idag börjat gröta ner mig i en del av dem. Det här med att vara kortfattad har jag aldrig greppat så dt har blivit en himla massa papper. Får se hur mycket av dt som jag kommer komma ihåg sedan på onsdag..:S återstår att se. -------------------- Molly har varit jättesnäll idag och sovit duktigt medan jag suttit med frågorna. Hon har utvecklat en helt hysteriskt rolig respons på ordet "skinka" så numera om jag nämner ordet skinka så studsar hon omkring och blir helt till sig. Antar att dt kan liknas med min mentala reaktion när jag hör ordet choklad haha. Jag är ganska bra på att skämma bort henne men den smällen tar jag. Hon går inte att motstå=) ----------- Nee nu måste jag fortsätta med framplockningsinducerad glömska.. -- -PUss på er och ha en fin torsdag! P.S. skulle gärna ta en tripp hit igen snart.. Ge mig SOL och BAD NUUU!

Kommentera

Publiceras ej