Jajemän, idag var det dags! Efter endast 5 veckors träning stod vi allihopa på mattorna tillsammans och showade loss med pom-pompsen!! Och det var awesome! Var länge sedan jag hade så roligt som jag har haft under de här veckorna. Jag vet att mina älsklingar här ifrån Prees läser detta och bara så ni vet så tycker jag vi var faboulous! Funderar starkt på att joina en grupp när jag kommer hem.. eller åka hit varje torsdag framöver då det är träning.. hrm.. kan ju funka det med..Sa även hejdå till alla mina rara tjejer i gruppen och jag fick ett gulligt kort av dem alla.. usch varför utsätter man sig för detta?! Skitjobbigt jue. Gwyn och hela Griffiths-klanen var såklart där och hejade och Hilary, Barry och pojkarna var också där . :) Lucas var väldigt exalterad innan men efteråt när jag glatt frågade vad han tyckte om oss så sa han " I liked you but you looked silly hahaa". Jag kunde ju inte annat än att skratta! Sebastian såg uttråkad ut till en början men efteråt fick jag tummen upp av honom och han sa smilandes " I think you were good Emma." Mitt lilla hjärta.. Förutom kvällens stora final så har jag och Lucas bakat pepparkakor idag! Eller ja de ser ut som pepparkakor.. lite.. men smakar inte direkt som det. Men men, vi säger pepparkakor tkr jag! Vi hade väldans bra teamwork och kakorna blev definitivt goda, iallafall om man ska tro Lucas. Från mig får dem ett godkänt. Vi dekorerade dem fint iallafall och imorgon är det upp till bevis då vi ska ta med dem till toddles till alla småttingar där! 3 nätter kvar nu och en del av mig vill verkligen inte hem än...men samtidigt längtar jag hem massor och jag kan knappt vänta tills jag får träffa alla igen. Jag vet bara att fredag kommer bli skitjobbig så just nu önskar jag bara jag kunde hoppa över fredag så jag slapp allt det känslomässiga.. men funkar ju inte riktigt så. Får bita ihop. Gwyn har lovat att säga hejdå på fredag iallafall. Inte för att det blir enklare direkt men jag skulle inte kunna åka utan att säga hejdå till henne.. tycker om henne alldeles för mycket. kanske borde packa lite till... ska ju faktiskt hem väldigt snart.. Puss, Emma

Kommentera

Publiceras ej